Bitanecik dostuma…

dost

 

“Dostum” diyorum çünkü tanışmamızın üzerinden tam on yıl geçti ve bu on yılda olanları,yaşadıklarımızı tam bir özet geçiyor sanki yukarıdaki…Bazen o üstlendi bu görevleri bazen ben …Ama kimin olduğunun  ne önemi var ki…Bizi on yıla taşıyan ve on yıllara taşıyacak olan şey,beklentisiz olmamız…Karşılıksız olmamız….doğal olmamız…Dost olmamız…..Ve bu gün dostumun doğum günüüüüüüü!!!!!!!!!!!!şimdi düşünüyorum da;

İYİ Kİ DOĞDUN AYŞEGÜÜÜÜÜL! ….:)

YANG:)

1 Comment (+add yours?)

  1. ayşe gül
    Mar 25, 2013 @ 08:37:33

    canım dostum şu an ne kadar duygulandığımı kelimelerle anlatmak çok zor..ifade edemesem de sen anlamışsındır zaten neler hissettiğimi :)sonuçta 10 yıllık tecrübe var :)iyiki hayatımdasın dostum…

    Reply

Leave a Reply

