Lazy song

Merhaba, Bu gün uzun süredir dinlemeyi unuttuğum ama favori şarkılarımdan birini paylaşmak istedim. Bruno Mars- Just the way you are. Haftasonu yapacak bir şey bulamayınca öğrencilerim için

bir Worksheet hazırlamak istedim. Genelde rap kullanılmayan şarkıları tercih ediyorum worksheet hazırlamak için. Mp3 üme bir el attım ve unuttuğum bir çok parçayı tekrar hatırladım. Bruno Mars’ın hayatını anlatmama gerek yok. Her yerden okunabilir. Ama benim için en önemlisi de sözlerinin anlamlı ve güzel olması. Ayrıca ses tonu da gayet hoş. Tane tane ingilizcesiyle😀  Güzel ve boş bir hafta sonu için iyi bir vakit geçirme aktivitesi benim için😀 Eminim öğrencilerim de bu adamla tanışmaktan memnun olacaklardır.😀 Justin Bieber ya da One Direction yerine😀

En çok tutulan şarkılarından en eğlencisi :

Bir çok versiyonunu izlemek de mümkün😀

Tabi Grenade şarkısını unutmamak lazım.

İyi Dinlemeler….

*YIN*

Leave a Reply

