İlk nefeste anladım!

ilk nefeste anladım!

Ne zaman bir yola çıksak ,farklı yerleri görecek olmak,farklı şeyler tadacak olmak beni hep heyecanlandırır…Hele de arada derede kalmış yerleri keşfetmek daha bir eğlenceli.Eşim de aynen benim gibi düşündüğü için Eskişehir dönüşü Sapanca’ya uğramaya karar verdik.İlk olarak göle odaklı olarak ilerledik ama sonrasında yerlisi bir esnaftan tavsiye almanın daha akıllıca olacağını düşünerekten sorduk  marketçi bir amcaya.Burada nereye gidilir,ne yenir ne içilir diye.Yurdum insanı işte!Hemen yardımcı oldu.Aldık tarifi ,düştük yola.Ana yoldan beş kilometre daha içeri hatta yukarı doğru gittik.yol üzerinde de güzel mekanlar vardı.Ama arabadan inince farkı farkediyor insan.İlk nefeste anladım!Mükemmel bir temiz hava,geniş bir alana yayılmış tesis,hemen yanıbaşınızda akan küçük bir şelale…O ilk nefesi çekince hava değil mutluluk doldu içime:)) YAYLA ALABALIK TESİSLERİ kendi ürettiği alabalığıyla,ferah mekanıyla,şelanenin üzerine kurulmuş çardaklarıyla mükemmeldi bence.Lezzet durağı derler ya o cinsten..Mutlaka durmalısınız  :)))

YANG

 IMG_0796 IMG_0782 IMG_0781  IMG_0779 IMG_0778 IMG_0777 IMG_0776 IMG_0775 IMG_0770 IMG_0769 IMG_0768 IMG_0767 IMG_0766 IMG_0754

Leave a Reply

